Reklamačný poriadok

Kategórie
 
 
 
 
 
 

Jeden z najdôležitejších aspektov online nákupovania je reklamácia produktov. Aj keď sa snažíme ponúkať iba kvalitné produkty a služby, občas môže dôjsť k situáciám kedy ste nie úplne spokojný a chcete podať reklamáciu - chyba pri balení zásielky, zlé rozmery produktu a pod. Nižšie nájdete návod na to, ako reklamovať produkty čo najefektívnejšie.

1. V ZÁSIELKE SA NACHÁDZA POŠKODENÝ PRODUKT

Ak vo svojom balíku nájdete poškodený tovar, postupujte nasledovne:

  1. Odfoďte si poškodený produkt / produkty a fatúru (faktúra môže byť odfotená alebo naskenovaná), ktorá vám prišla s objednávkou.
  2. Pošlite nám e-mail na reklamacie@foodland.sk . E-mail má obsahovať:
    1. pôvodné číslo objednávky - je to číslo objednávky, pod ktorým vám boli zasielané informácie o jej stave;
    2. popis problému - ktorý produkt bol poškodený a ako bol poškodený;
    3. prílohy: fotky, ktoré ste urobili v kroku číslo 1;
    4. do e-mailu môžeteale nemusíte pridať preferovaný spôsob riešenia situácie;
    5. čokoľvek čo považujete za potrebné doplniť.
  3. Čakajte na našu dopoveď - všetkým reklamáciam sa snažíme venovať čo najrýchlejšie po ich podaní. Žiaľ, pre rôzne faktory sa nám občas nepodarí venovať každej z nich okamžite. Prosíme preto o trpezlivosť. Ak sa vám neozveme do 3 pracovných dní, neváhajte nás znovu kontaktovať.

2. V ZÁSIELKE CHÝBA PRODUKT

Ak sa vo vašom balíku nenachádza produkt, ktorý bol objednaný a zaplatený, postupujte nasledovne:

  1. Odfoďte si fatúru (faktúra môže byť odfotená alebo naskenovaná), ktorá vám prišla s objednávkou a veľmi by nám pomohlo keby ste odfotili aj balík s produktami.
  2. Pošlite nám e-mail na reklamacie@foodland.sk . E-mail má obsahovať:
    1. pôvodné číslo objednávky - je to číslo objednávky, pod ktorým vám boli zasielané informácie o jej stave;
    2. popis problému - ktorý produkt bol dodaný a ktorý chýba;
    3. prílohy: fotky, ktoré ste urobili v kroku číslo 1;
    4. môžete pridať preferovaný spôsob riešenia situácie - v takomto prípade sa situácia väčšinou rieši doposlaním chýbajúceho produktu, alebo vrátením peňazí.
  3. Čakajte na našu dopoveď - všetkým reklamáciam sa snažíme venovať čo najrýchlejšie po ich podaní. Žiaľ, pre rôzne faktory sa nám občas nepodarí venovať každej z nich okamžite. Prosíme preto o trpezlivosť. Ak sa vám neozveme do 3 pracovných dní, neváhajte nás znovu kontaktovať.

!!! POZOR: TENTO DRUH REKLAMÁCIE UZNÁVAME LEN V PRÍPADE PODANIA REKLÁMCIE DO 3 DNÍ OD DORUČENIA OBJEDNÁVKY!!!

3. ZLE DODANÝ TOVAR

Ak bol vo Vašom balíku zamenený nejaký produkt, postupujte nasledovne:

  1. Odfoďte si doručený produkt / produkty a fatúru (faktúra môže byť odfotená alebo naskenovaná), ktorá vám prišla s objednávkou.
  2. Pošlite nám e-mail na reklamacie@foodland.sk . E-mail má obsahovať:
    1. pôvodné číslo objednávky - je to číslo objednávky, pod ktorým vám boli zasielané informácie o jej stave;
    2. popis problému - ktorý produkt bol poškodený a ako bol poškodený;
    3. prílohy: fotky, ktoré ste urobili v kroku číslo 1;
    4. do e-mailu môžeteale nemusíte pridať preferovaný spôsob riešenia situácie;
    5. čokoľvek čo považujete za potrebné doplniť.
  3. Čakajte na našu dopoveď - všetkým reklamáciam sa snažíme venovať čo najrýchlejšie po ich podaní. Žiaľ, pre rôzne faktory sa nám občas nepodarí venovať každej z nich okamžite. Prosíme preto o trpezlivosť. Ak sa vám neozveme do 3 pracovných dní, neváhajte nás znovu kontaktovať.

3. NEVYHOVUJÚCI PRODUKT

V prípade, že objednaný produkt sa nezhoduje s vašimi predstavami a chcete ho vrátiť, alebo zameniť, postupujte nasledovne:

  1. Vyberte si spôsob vrátenia produktu. Tento druh "reklamácie" môžete podať osobne v kamennej predajni alebo e-mailom na adresu reklamacie@foodland.skinfo@foodland.sk alebo eshop@foodland.sk . 
  2. Nachystajte si podklady:
    1. produkt, ktorý chcete vrátiť - produkt musí byť nepoužívaný, neotvorený (v prípade potravín) a nepoškodený;
    2. faktúru, na ktorej je daný produkt vyfaktúrovaný;
    3. potvrdenie o zaplatení - iba v prípade, že daný produkt chcete vrátiť osobne v kamennej predajni.
  3. Vykonajte vrátenie nevyhovujúceho produktu:
    • OSOBNE V PREDAJNI: doneste nepoškodený a nepoužívaný produkt a ostatné podklady z kroku 2 do našej predajne na Starej Vajnorskej v Bratislave;
    • E-MAILOM:
      1. pošlite nám e-mail na jednu z emailových adries uvedených vyššie - zreteľne v ňom uveďte či si prajete produkt vrátiťm alebo zameniť, uveďte o aký produkt ide a v prípade zámeny aj produkt, na ktorý ho chcete zameniť, IBAN bankového účtu, na ktorý vám budú vrátené peniaze, pôvodné číslo objednávky a číslo faktúry
      2. produkt vhodne a bezpečne zabaľte ako balík - do balíku priložte kópiu faktúry;
      3. balík, môžete poslať na našu adresu ľubovolnou prepravnou spoločnosťou. V prípade, že nemáte možnosť balík poslať, môžeme prepravu zariadiť my. Stačí ak nás o to požiadate v emaily z predchádzajúcich krokov.
  4. Čakajte na našu reakciu - všetkým reklamáciam sa snažíme venovať čo najrýchlejšie po ich podaní. Žiaľ, pre rôzne faktory sa nám občas nepodarí venovať každej z nich okamžite. Prosíme preto o trpezlivosť.
  5. Vrátenie peňazí - po obdržaní produktu na našej predajni ho skontrolujeme a vytvoríme dobropis. Dobropis vám pošleme na e-mail a peniaze vrátime na Váš účet.
 

upravujúci reklamačné podmienky medzi prevádzkovateľom / predávajúcim a objednávateľom / kupujúcim (ďalej len "RP")

Úvodné ustanovenia.


1. Prevádzkovateľom (predávajúcim) v internetovom obchode Foodland.sk je TRALYCO, SK, spol. s r.o., Stará Vajnorská 17A/12495, 831 04 Bratislava, Slovenská Republika

2. Objednávateľom (kupujúcim) v internetovom obchode je každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá odošle elektronický formulár s objednávkou tovaru (produktu/ov alebo služby/žieb).

3. Tento Reklamačný poriadok upravuje právne vzťahy medzi prevádzkovateľom a objednávateľom, pri vybavovaní reklamácií, týkajúcich sa správnosti a kvality tovaru a služieb poskytovaných prevádzkovateľom.

4. Reklamáciou na účely tohto reklamačného poriadku sa rozumie objednávateľom uplatnené právo zo zodpovednosti za chyby tovaru alebo služieb poskytovaných objednávateľom, ktorým sa požaduje určitá náprava, alebo náhrada za chybné plnenie, resp. neplnenie predmetu zmluvy.


Postup vybavovania reklamácií.


1. V zmysle tohto RP, môže oprávnená osoba uplatniť reklamáciu osobne, písomne, alebo  elektronickou poštou.

2. Z reklamácie musí byť zrejmé najmä:
• kto reklamáciu podáva (meno, priezvisko, adresa trvalého pobytu),
• predmet reklamácie, prípadne čoho sa objednávateľ domáha,
• komu je reklamácia adresovaná,
• dátum podania reklamácie,
• podpis objednávateľa alebo podpis Oprávnenej osoby spolu s plnomocenstvom.

3. V prípade podania reklamácie elektronickou poštou na: reklamacie@foodland.sk, alebo písomne Oprávnenou osobou v mene objednávateľa musí byť k reklamácii priložené plnomocenstvo na zastupovanie objednávateľa vo veci reklamácie.

4. Ak reklamácia neobsahuje náležitosti uvedené v bode 2. tohto článku bude považovaná za neoprávnenú.

5. Lehota na vybavenie reklamácie je najviac 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Objednávateľ vydá klientovi o vybavení reklamácie písomný doklad.

6. Uplatnením reklamácie sa rozumie deň uplatnenia reklamácie objednávateľom. Za deň uplatnenia reklamácie sa považuje:
• pri poštových zásielkách – deň doručenia reklamácie do podateľne sídla objednávateľa)
• pri osobnom doručení – dátum na kópii reklamácie, ktorým potvrdí objednávateľ doručenie
• pri doručení elektronickou poštou – deň doručenia elektronickej poštovej správy na adresu elektronickej pošty objednávateľa.

7. Ostatné právne vzťahy medzi prevádzkovateľom a objednávateľom výslovne neupravené týmto Reklamačným poriadkom sa budú riadiť príslušnými ustanoveniami jednotlivých zmlúv uzavretými medzi prevádzkovateľom a objednávateľom, príslušnými ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov platných na území Slovenskej republiky, a to v tomto poradí.

8. Objednávateľ je oprávnený tento Reklamačný poriadok z dôvodu zmien právnych predpisov a podnikateľského prostredia kedykoľvek meniť alebo dopĺňať. Objednávateľ určí zverejnením na svojej stránke aktuálne znenie Reklamačného poriadku.

Tento RP nadobúda platnosť a účinnosť od 01.02.2015 a plne nahrádza predchádzajúci RP. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo zmeniť RP aj bez predchádzajúceho upozornenia.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia