Ako na reklamáciu na našom e-shope?
Jeden z najdôležitejších aspektov online nákupovania je reklamácia produktov. Aj keď sa snažíme ponúkať iba kvalitné produkty a služby, občas môže dôjsť k situáciám kedy ste nie úplne spokojný a chcete podať reklamáciu - chyba pri balení zásielky, zlé rozmery produktu a pod. Nižšie nájdete návod na to, ako reklamovať produkty čo najefektívnejšie.
1. V ZÁSIELKE SA NACHÁDZA POŠKODENÝ PRODUKT
Ak vo svojom balíku nájdete poškodený tovar, postupujte nasledovne:
- Odfoďte si poškodený produkt / produkty a fatúru (faktúra môže byť odfotená alebo naskenovaná), ktorá vám prišla s objednávkou.
- Pošlite nám e-mail na reklamacie@foodland.sk . E-mail má obsahovať:
- pôvodné číslo objednávky - je to číslo objednávky, pod ktorým vám boli zasielané informácie o jej stave;
- popis problému - ktorý produkt bol poškodený a ako bol poškodený;
- prílohy: fotky, ktoré ste urobili v kroku číslo 1;
- do e-mailu môžete,
ale nemusítepridať preferovaný spôsob riešenia situácie; - čokoľvek čo považujete za potrebné doplniť.
- Čakajte na našu dopoveď - všetkým reklamáciam sa snažíme venovať čo najrýchlejšie po ich podaní. Žiaľ, pre rôzne faktory sa nám občas nepodarí venovať každej z nich okamžite. Prosíme preto o trpezlivosť. Ak sa vám neozveme do 3 pracovných dní, neváhajte nás znovu kontaktovať.
2. V ZÁSIELKE CHÝBA PRODUKT
Ak sa vo vašom balíku nenachádza produkt, ktorý bol objednaný a zaplatený, postupujte nasledovne:
- Odfoďte si fatúru (faktúra môže byť odfotená alebo naskenovaná), ktorá vám prišla s objednávkou a veľmi by nám pomohlo keby ste odfotili aj balík s produktami.
- Pošlite nám e-mail na reklamacie@foodland.sk . E-mail má obsahovať:
- pôvodné číslo objednávky - je to číslo objednávky, pod ktorým vám boli zasielané informácie o jej stave;
- popis problému - ktorý produkt bol dodaný a ktorý chýba;
- prílohy: fotky, ktoré ste urobili v kroku číslo 1;
- môžete pridať preferovaný spôsob riešenia situácie - v takomto prípade sa situácia väčšinou rieši doposlaním chýbajúceho produktu, alebo vrátením peňazí.
- Čakajte na našu dopoveď - všetkým reklamáciam sa snažíme venovať čo najrýchlejšie po ich podaní. Žiaľ, pre rôzne faktory sa nám občas nepodarí venovať každej z nich okamžite. Prosíme preto o trpezlivosť. Ak sa vám neozveme do 3 pracovných dní, neváhajte nás znovu kontaktovať.
!!! POZOR: TENTO DRUH REKLAMÁCIE UZNÁVAME LEN V PRÍPADE PODANIA REKLÁMCIE DO 3 DNÍ OD DORUČENIA OBJEDNÁVKY!!!
3. ZLE DODANÝ TOVAR
Ak bol vo Vašom balíku zamenený nejaký produkt, postupujte nasledovne:
- Odfoďte si doručený produkt / produkty a fatúru (faktúra môže byť odfotená alebo naskenovaná), ktorá vám prišla s objednávkou.
- Pošlite nám e-mail na reklamacie@foodland.sk . E-mail má obsahovať:
- pôvodné číslo objednávky - je to číslo objednávky, pod ktorým vám boli zasielané informácie o jej stave;
- popis problému - ktorý produkt bol poškodený a ako bol poškodený;
- prílohy: fotky, ktoré ste urobili v kroku číslo 1;
- do e-mailu môžete,
ale nemusítepridať preferovaný spôsob riešenia situácie; - čokoľvek čo považujete za potrebné doplniť.
- Čakajte na našu dopoveď - všetkým reklamáciam sa snažíme venovať čo najrýchlejšie po ich podaní. Žiaľ, pre rôzne faktory sa nám občas nepodarí venovať každej z nich okamžite. Prosíme preto o trpezlivosť. Ak sa vám neozveme do 3 pracovných dní, neváhajte nás znovu kontaktovať.
3. NEVYHOVUJÚCI PRODUKT
V prípade, že objednaný produkt sa nezhoduje s vašimi predstavami a chcete ho vrátiť, alebo zameniť, postupujte nasledovne:
- Vyberte si spôsob vrátenia produktu. Tento druh reklamácie môžete podať osobne v kamennej predajni alebo e-mailom na adresu reklamacie@foodland.sk, info@foodland.sk alebo eshop@foodland.sk .
- Nachystajte si podklady:
- produkt, ktorý chcete vrátiť - produkt musí byť nepoužívaný, neotvorený (v prípade potravín) a nepoškodený;
- faktúru, na ktorej je daný produkt vyfaktúrovaný;
- potvrdenie o zaplatení - iba v prípade, že daný produkt chcete vrátiť osobne v kamennej predajni.
- Vykonajte vrátenie nevyhovujúceho produktu:
- OSOBNE V PREDAJNI: doneste nepoškodený a nepoužívaný produkt a ostatné podklady z kroku 2 do našej predajne na Starej Vajnorskej v Bratislave;
- E-MAILOM:
- pošlite nám e-mail na jednu z emailových adries uvedených vyššie - zreteľne v ňom uveďte či si prajete produkt vrátiťm alebo zameniť, uveďte o aký produkt ide a v prípade zámeny aj produkt, na ktorý ho chcete zameniť, IBAN bankového účtu, na ktorý vám budú vrátené peniaze, pôvodné číslo objednávky a číslo faktúry;
- produkt vhodne a bezpečne zabaľte ako balík - do balíku priložte kópiu faktúry;
- balík, môžete poslať na našu adresu ľubovolnou prepravnou spoločnosťou. V prípade, že nemáte možnosť balík poslať, môžeme prepravu zariadiť my. Stačí ak nás o to požiadate v emaily z predchádzajúcich krokov.
- Čakajte na našu reakciu - všetkým reklamáciam sa snažíme venovať čo najrýchlejšie po ich podaní. Žiaľ, pre rôzne faktory sa nám občas nepodarí venovať každej z nich okamžite. Prosíme preto o trpezlivosť.
- Vrátenie peňazí - po obdržaní produktu na našej predajni ho skontrolujeme a vytvoríme dobropis. Dobropis vám pošleme na e-mail a peniaze vrátime na Váš účet.